De werkwijze 

1. Gratis oriënterend kennismakingsgesprek.

Als u contact met ons opneemt, dan kunnen wij telefonisch kennismaken of tijdens een persoonlijk gesprek. Dit gesprek van maximaal een half uur is geheel vrijblijvend en is bedoeld om uw wensen inzichtelijk te krijgen en of het opstellen van het LevensDossier daarbij aansluit. 

2. Opstellen van een persoonlijk LevensDossier. 

Samen met u inventariseren wij de gegevens en vervolgens wordt dat uitgewerkt in een persoonlijk LevensDossier. Vooraf zullen wij overleggen op welke wijze we de benodigde informatie gaan verzamelen. Het persoonlijk LevensDossier kan zowel op papier als digitaal (op USB-stick en/of uw digitale kluis) worden opgeleverd. Aan het dossier worden ook al uw belangrijke documenten zoals bijvoorbeeld testament, verzekeringspapieren en aankoopakte woning toegevoegd.

Na uw overlijden hebben de nabestaanden of anderen die belast zijn met uw nalatenschap al uw persoonlijke en financiële zaken inzichtelijk door middel van dit document. Dat kan veel problemen bij de afwikkeling van uw nalatenschap voorkomen.

Tijdens het samenstellen van uw persoonlijk LevensDossier wordt vaak duidelijk of het verstandig is om bij de notaris aanvullend een testament op te maken. Wij zullen u in dat geval desgewenst begeleiden naar de notaris.



De kosten

De prijs voor dit uitgebreide fraaie naslagwerk met (gedigitaliseerde) bestanden bedraagt €450,-(incl. btw).
 
Dit pakket omvat:


  • Bij u thuis : vastleggen van alle informatie in het persoonlijk Levensdossier.
  • Voorbereiding en verdere uitwerking van uw persoonlijk Levensdossier.
  • Uw persoonlijk Levensdossier in opbergmap en digitaal op USB-stick of in uw digitale kluis.
  • Reistijd en reiskosten binnen de regio (Land van Heusden en Altena, gemeente Heusden, gemeente Gorinchem, gemeente Waalwijk)


De kosten voor een extra persoonlijk Levensdossier voor de partner bedraagt €99,- (incl. btw).


Het ordenen van uw administratie of opvragen van alle relevante zaken bij derde partijen wordt als extra service op basis van nacalculatie berekend. Indien van toepassing wordt u hiervan vooraf in kennis gesteld. Het pakket is uit te breiden met een jaarabonnement met een herinneringsservice voor het actueel houden van uw Levensdossier en een tweejaarlijks consult.

De kosten van een digitale kluis (indien van toepassing) zijn voor eigen rekening.

Bwvk is een handelsnaam van Bewindvoeringskantoor Van Korlaar B.V., 
gevestigd te 4251 LR Werkendam, Hulsenboschstraat 9. 

Telefoon 085-488 0900 / e-mail: info@bwvk.nl